Известие

Collapse
No announcement yet.

трудно влизане на първа и втора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • трудно влизане на първа и втора

    Здравейте колата е 156 1.9 ЖТД 105 коня. Проблема ми е, че трудно влизат първа и втора . Не хъркат ! Колата е с ново масло нов съединител и никакво подобрение. Сменил съм долната помпа, при натискане на педала се усеща лека хлабина в най-горното положение. Задна и другите скорости влизат идеално гладко също без хъркане.

  • #2
    На угасен мотор пак ли влизат трудно?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      И да ли като е студена или загряла.Аз имах същия проблем,само че го правеше като е загряла.Смених маслото и в новото ми сложиха тефлонова добавка и се управи.Сигурен ли си че маслото ти е това което е предписано от производила?
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #4
        На студено е по тегава, за маслото съм сигурен, че е правилното. И преди и след смяната на съединителя и маслото си е едно и също. Каква е тази тефлонова добавка ?
        Не съм я заглеждал на студено. Ще погледна утре сутринта преди да тръгна и ще пиша.

        Comment


        • #5
          Незнам,моя човек само ми каза че ще ми сложи такава в маслото после си взех колата и нямаше и помен от проблема.Утре ще мина през него и ще го питам какво представлява точно,но предполагам че тука доста колеги я знаят така че нека да напишат.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #6
            Използвал съм това на предишният си френски автомобил със същият проблем като при теб ефекта е умопомрачителен така и я продадох и все още няма и спомен от проблема:

            http://www.xadoshop.bg/bg/products/x...kutii-p66.html
            Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
            0w40 Shell Helix Ultra

            Comment


            • #7
              Провери жилата и втулките на вилката на скоростната кутия. Това, което описваш се получава при недостатъчен ход на едното от жилата, не помня вече кое беше.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Жилата съм ги гледал. Стига до края на избирача и повече ход няма. На изключен мотор пак имат леки затруднения точно първа и втора.

                Comment


                • #9
                  Колега, защо не закараш колата във форумен сервиз и да я погледне човек, който е наясно кое как е и защо е? Разбирам желанието ти да се справиш сам, но има тънкости, които колкото и да ти ги обясняват теоретично има голяма вероятност да сбъркаш. Вярно, когато ремонтираш сам пестиш пари, но може така да се случи, че да счупиш нещо, а това винаги води до допълнителни инвестиции.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Защото във "фирмен" сервиз както са ми отстранявали проблем, така и са оставяли друг след тях. На един пич му бяха сменяли гарнитура на капак на клапани на същия като моя мотор (няма да казвам в кой сервиз и в кой сервиз се срещнахме) и колата му течеше като лейка защото са я прехапали при монтажа... Човека беше изхвърлил 2 литра масло за няколко километра. Сервизи много, точния човек е рядкост. Няма да споменавам за не стегнати джанти, пробки или биалетки .

                    Comment


                    • #11
                      Може да не казваш при кой сте се срещнали, поне кажи при кой са го преебали, за да си имат хората едно на ум. Едва ли някой ще има против.


                      Comment


                      • #12
                        Ще се създаде интрига. Едни са доволни, други не. Аз не съм доволен от определени "фирмени сервизи"

                        Comment


                        • #13
                          Най вероятно опира някъде или са искривили рамото затова е така при мен беше от това 2 ра я нямаше никва само на определени оборти 1 влизаше тегаво 5 също
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #14
                            Проблема е решен. Горната помпа на съединителя не прави достатъчно налягане и не избутва цилиндъра до края. Странно е, че задна и другите влизаха ..

                            Comment


                            • #15
                              Привет, иска ми се да продължа темата тъй като точно преди ден и при мен се появи същия проблем, с изключение на това, че освен трудно включване на първа и втора и задна скорост влизаше с прехъркване всеки път. Колата е Алфа 147 1.9 JTD. Моето впечатление беше, че с една идея все едно съединителя не беше натиснат докрая, което физически не беше така. Това сутринта за 3-4 км каране, като пробвах и с припомпване 3-4 натискания, но не забелязах подобрение. На обяд същия ден пак тръгвам и първоначално проблема пак го имаше, но за 2-3 км и изчезна напълно все едно го е нямало. Днес също ни помен от проблема. Имали ли сте подобно преживяване от този вид и по-интересното е каква е вероятноста от един път да ме остави на пътя някъде.
                              Last edited by donnippon; d.m.y г., 17:21.

                              Comment

                              Working...
                              X